2011. július 2., szombat

Pindurtábor- 3. nap

Ha nem ismeritek még a zumbát és szerettek mozogni, javaslom, próbáljátok ki, vagy nézzetek utána. Új irányzat a fitnessben és ha jól sejtem, van már gyerek irányzata is. Nálunk legalábbis bizonyosan, ráadásul A. kiválóan is vezeti a csoportjait.A ma reggeli zumbaórát nem vettem videóra, de tettem ide egy bemutatóót, hogy nagyjából lássátok, mi8ről beszélek. A gyerekzumbánál a mozdulatok állatokhoz kapcsolódnak (lépegetnek a pingvinek, keresik a halacskát, majd vízbe ugranak - ezek mind- mind a koreográfia részei).



A tegnapi hőség mára visszájára fordult, így alaposan felforgatta a napunkat a sok vihar. A tegnapi kosárkák olyan sikert arattak, hogy ma a lányok egy része ostort, a fiúcskák kosarat szerettek volna. Ám, legyen.

Aztán van olyan, hogy a véletlen is formálja a programot. Mostanság van a cserebogarak rajzásának utolsó felvonása, így nálunk nem nehéz elpusztult egyedekre bukkanni. A vizsgálgatásuk szinte kínálja a lehetőséget, hogy a rovarokra figyeljünk (Most bánom csak, hogy nem az egész hetet a rovarok témakörre építettem!). Egy alapos nézegetés után meg is formázzuk őket.
Cukorból.

Milyen jó, hogy a tánciskola előtt a játszótéren kincskeresést rendeztünk tutti- frutti formázható cukorból, s most a kimaradt fél zacskónyiból elkészíthetjük a rovarok fejlődésének állomásait. Igaz, nem cserebogarat, inkább (a cukorka színére alapozva) pillangót készítünk, ám ez a megszerzett tudás szempontjából lényegtelen.Íme az édes teljes átalakulás.



A végére marad minden egyéb bohóckodás. Mindenki azt szobrászkodik, amit csak akar. Előbb- utóbb úgyis minden mű egy helyen végzi. :-)



Napi gyerekszáj:

"- Áhá! Szóval az eső miatt viszketett az orrom! Nekem mindig viszket az orrom, ha időváltozás jön.
- Nekem meg a fülem viszket."
"Láttam az árnyékban a napot"
"Nekünk van banánfánk. Úgy csíráztattuk."
"- Most hány óra van?
- 4 óra 52 perc.
- És mikor jön a busz?
- 55- kor.
- Hm. És 55 óra még soká lesz?"

0 hozzászólás. Szólj hozzá te is!: