2011. április 4., hétfő

Fűszeres dínótojás



Ha fel kellene sorolnom, mi mindent tanultam a gyerekeimtől, az első helyen mindenképpen a kreativitás állna. Az ünnepi készülődés, a közös tevékenység, az ügyeskedés mind olyan dolog, amit velük együtt tanultam meg. Ők persze nagyon hamar lepipáltak kézügyességben és szemléletben, de mindig megkaptam tőlük a vállveregetést: " nyugi, anya, szép a tiéd is!"
Nem tudom, ti hogy csináljátok, én a fűszerekkel mindig bajban vagyok. Bazsalikomból néha 5 csomag is van itthon, rozmaring meg elvétve. A bevásárló cédulát mindig itthon felejtem, így azt veszek, ami eszembe jut. Bazsalikom meg kell egy háztartásban.

Így aztán, amire rozmaring kell, azt nem főzök, bazsalikomos tésztát viszont (túl) sokat eszünk. Innen jött az ötlet tavaly húsvétkor. Úgyis jön a Húsvéti Nagy Takarítás , nézzetek körül a kamrában, micsoda kincseket rejt.

1.Közepes méretű hungarocell tojásokat vettem.

2.Barnával és zölddel lealapoztuk, hogy ne üssön át a fehér szín.

3. Hobby ragasztóval bekentük a hurkapálcára felszúrt tojásokat. ( Technokol nem jó, szétmarja!)

4. Meghempergettük maradék gyümölcsteában, petrezselyemben, fahéjban..bármilyen őrölt, vagy kis darabos fűszer jó.

5. Bezsebeltük a dicséreteket.

Jó munkát mindenkinek!

0 hozzászólás. Szólj hozzá te is!: