2011. augusztus 5., péntek

Divatos frizurák gyerekeknek

Mivel most én is nagy változáson mentem keresztül, midőn egy éve szalmasárga és jégszürke közt ingadozó, immár paróka állagúra gyötört hajamat újra barnára váltottam, ezzel együtt pedig kisfiúsan rövidre nyírattam, úgy gondoltam, körülpillantok frizura ügyben.

Mi is most a trendi a gyerekfrizurák között? Ez azért is fontos, mert nálunk például én nyírom a fiúkat, sőt, most már az SOS fiaimat is.
Nem árt hát, ha képben vagyok a divatot illetően.


A kicsiknél- éppen úgy, ahogy a nagyobbaknál is - fő a természetesség. Legyen rövid, vagy hosszú, a lényeg, hogy lépcsőzetesen, lágy eséssel hulljon az arcba, vagy éppen természetes kócossággal meredjen az égnek.

 
 
 
 
 
 






És akkor nézzük a lányokat:















Nos, némelyiket csak erős túlzással nevezném frizurának, inkább az "elfújta a szél kategóriába tenném őket, de ahogy az elején írtam is: fő a természetesség. Amit pedig a legjobban szeretek ezekben a frizurákban, hogy tényleg igazítani lehet a személyiséghez, a habitushoz. Aztán, ha kitalálja az ember, milyen legyen, már csak egy olyan fodrász kell hozzá, aki el is tudja készíteni.

Ha tetszett a cikk, add tovább:

0 hozzászólás. Szólj hozzá te is!: