2010. november 23., kedd

Segítőket keresek! E-book elment

Ebben a percben küldtem el az eddig jelentkezőknek az e- bookot. Tartok azért tőle, hogy nem kapta meg mindenki, mert jött vissza delivery üzenet. Kérlek Benneteket, ha valami gond van, jelezzetek, és küldöm újra.
A játék még két napig tart, lehet jelentkezni ITT
Hamarosan minden kérdésre válaszolok, amit e- mailben írtatok. Úgy gondolom, ha már ennyire sokan lettünk az oldalon, figyelmetekbe ajánlom EZT.
Többen kérdeztétek, hogy tudok- e esetleg segíteni, hogy  itt vagy ott mozgásterapeutát találjatok, vagy segítőt a gyermeketek mellé. A DadaBankot azért szeretném itt az oldalon működtetni, hogy az ország minden részéről felkerülhessenek azok a pedagógusok, akik segíteni akarnak, értékelik, "látják", nem pedig problémának tekintik a gyerekeinket. Ha van közöttetek, aki fejlesztést, délutáni segítést, esetleg magántanulónak tanítást vállal- természetesen kizárólag gyerekközpontú, cselekedtető módszerekkel, szeretettel és türelemmel, kérem, hogy keressen meg, és teszem fel ide az oldalra az elérhetőségét. Így szülők és segítők könnyebben egymásra találnak.

5 hozzászólás. Szólj hozzá te is!:

egy anya írta...

Én megkaptam, köszönöm! Már át is futottam, de igazán elolvasni cak este...bocs éjjel lesz időm. :)))
Virág.

Angela írta...

Jaj, nagyon izgulok, hogy mit szóltok majd hozzá! :-)

a mesélő írta...

Angéla! Amit eddig olvastam az csúcs! Hallod nem gondoltam volna, hogy ekkora lélegzetű lesz egyből!
Elolvasni teljesen én is csak később tudom majd.

Angela írta...

Szia! A mai kiküldéssel ment! Ha valakinek még mindig nem érkezett meg, szóljatok, mert most indítottam az eddig jelentkezők második hullámát.

Bernadette írta...

Szia!.
Adok egy címet itt is, nem kimondottan találom a mailcímedet, de lehet csak azért mert hajnali negyed 2 van :-)
t.bernadette@gmail.com-ra küldheted, és nagyon köszönöm.