2011. április 4., hétfő

Koszorú mosogatórongyokból


Édes, finom és puha ajtó- asztaldíszt készíthettek néhány háztartási ezmegazból. Filléres móka és a gyerekek is könnyedén részt vehetnek benne.



Kezdésként néhány sablont készítettem, melyek alapján a virágos formákat ki lehetett nyírni abból a 6 in1 mosogató ruhából, amely állagát tekintve olyan, mintha vékony filc anyag volna (bármelyik üzletben beszerezhető). Ezután fogtam egy felmosóruhát, csövet varrtam belőle, majd egy kiszolgált mamusz bélésével töltöttem meg. Koszorúba hajtva puha, selymes alap lett belőle, amire néhány öltéssel erősítettük fel a rongyvirágokat.




A megmaradt virágok sem mentek kárba. Azokat a kis kontroll füzeteket, ilyen- olyan feljegyzőket díszítettem velük, amikről ma fogok írni a Jóanyu 4. napjához kapcsolódva.

0 hozzászólás. Szólj hozzá te is!: