2011. augusztus 18., csütörtök

Program augusztus 20- ára

A Nemzeti Ünnepek nagyon jó alkalmat adnak arra, hogy olyan helyekre is ellátogassunk, ahová máskor, csak úgy nem megyünk. Március 15- én már csináltam egy gyűjteményt azokról a budapesti tárlatokról, ahová ezeken az ünnepeken díjtalanul ellátogathatunk. 
Emellett ha módotok van, ne hagyjátok ki az ópusztaszeri Nemzeti Történeti Emlékparkot, ahol azon túl, hogy ezen a napon díjtalanul látogatható minden kiállítás (tehát a Feszty- körkép is) még jó kis programok is lesznek.
Ezekről bővebbet ITT olvashattok.

Próbáltam nyomulni itthon a lehetőséggel, de heves elutasítást kaptam a fiúk részéről. Azt mondták, most már egy kis nyugalomra vágynak. Ne menjünk sehova, ne jöjjön senki. Sajnálom őket olykor, hogy ilyen hiperaktív anyával veri őket a sors :-). Azért még próbálkozom. Itt van pl. Kecskemét programajánlata. Sőt, saját településünkön is egész nap szórakoztatnak minket. Már az is felmerült, hogy megrendezzük a mi saját, külön bejáratú augusztus 20- ánkat. Elkészítjük a szent korona másolatát, kirakodó vásárt rendezünk a megunt kincseinkből, kenyeret sütünk, én gitározok, Bobi furulyál, Ákos szájdobol, így a koncert is meglesz. Végül megkoronázandó a napot, az esti  tábortüzet benzinnel varázsoljuk tüzijátékká. Bárhogy lesz, egy biztos: Az ellen nem volt kifogás, hogy vasárnap pancsoljunk egyet a Büdös tóban..  

2 hozzászólás. Szólj hozzá te is!:

Névtelen írta...

...benzinnel?!?!?! uhhh...

Angela írta...

Mi buszozni szoktunk :-) Benzinnel...oh, te jó ég!