2011. augusztus 23., kedd

Találkoznak-e a párhuzamosok?

Ezen a nyáron ezt tanultam a gyerekeimtől a Nagy Családi Akadémián:
1. Amit tanítani akartam:Egy férfi nem rinyál nyilvánosan, hanem

dönt és viseli annak következményeit. ( Mondjuk, egy nő is.)

Amit tanultam: Ne vedd a szádra szakítás után a fiad volt barátnőjét, mert , ha kibékülnek, jajj neked!

2. Amit tanítani akartam: Mindenki önállóan viseli tettei következményeit.

Amit megtanultam: A kamasz értelmézésében ez azt jelenti, nem szólhatok bele a dolgaiba.

3. Amit tanítani akartam: Önálló tevékenység a konyhában.
Amit megtanultam: A "futtasd fel az élesztőt" kifejezés többféle módon értelmezhető.
4. Amit tanítani akartam: Foglald el magad értelmesen!
Amit megtanultam: Kamaszként az "értelmesbe" a semmittevés is belelértendő. Hosszantartóan és ismétlődően.
5. Amit tanítani akartam: Akkor is ízlésesen viselkedünk, ha senki nem lát, nem hall bennünket.
Amit megtanultam: Ez földobott labda egy 14 éves kamasznak. Kizárólag és csakis akkor viselkedik ordenáré módon, ha legalább egy elborzadó felnőtt van a közelében.

0 hozzászólás. Szólj hozzá te is!: